اسکوتر برقی دسته دار مارس روور

اسکوتر برقی دسته دار مارس روور

اسکوتر برقی مارس روور یکی از بروزترین و پرفروش ترین اسکوتر های برقی در خانواده اسکوتر های دسته دار می باشد . اسکوتر برقی Mars Rover به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی بسیار حرفه ای ظاهری جزء محبوب ترین اسکوتر برقی های هوشمند شناخته شده است .
اسکوتر برقی مارس روور یک هوشمند تعادلی است . شخص استفاده کننده نیازی به حتی اندکی تفکر ندارد . به محض روشن شدن ، دستگاه اکتیو است و کاربر با قرار گیری بر روی دستگاه براحتی حرکت میکند . جالب است که حتی راندن اسکوتر برقی مارس رور به اندکی تمرین نیز نیاز ندارد . چرخ های بزرگ آن در زیر پاهای شما بسیار قدرتمند عمل می کند و حس بسیار فوق العاده ای را با اسکوتر برقی Mars Rover تجربه خواهید کرد .
اسکوتر برقی Mars Rover در گروه اسکوتر برقی های هوشمند دسته دار قرار می گیرد و به دلیل اینکه فرمان و انجام حرکات به چپ و راست به کمک دسته انجام می شود هوشمندی بسیار بالایی دارد . به دلیل امنیت بسیار بالای این دستگاه ، برای تردد های بین شهری و استفاده در محیط های کاری مثل کارخانه ها و سوله ها بسیار پیشنهاد می شود .
  • طراحی ایرودینامیکی
اسکوتر برقی مارس روور الهام گرفته از لامبورگینی با چرخ های بزرگ و یک دسته در حکم فرمان بسیار ارگونومی برای سهولت در سوار و پیاده شدن و همچنین استفاده های طولانی مدت ، طراحی شده است و یقینا نظر همگان را به خود جلب می کند . این دستگاه در رنگ بندی سفید به تولید رسیده که بی شک رنگ بسیار همه پسند و پرفروشی است .
  • سال تولید 
در سال 2016 میلادی طرح اولیه اسکوتر برقی هوشمند مارس روور توسط مهندسینی در این زمینه داده شد و سرمایه گذاران در این زمینه سرمایه گذاری کرده و اسکوتری با این ابعاد و مشخصه ها تولید شد . یک سال زمان برد تا خطا ها و نقاط ضعف این طرح گرفته شود و اسکوتر دسته دار مارس روور در سال 2017 میلادی به تولید انبوه رسید و در بازار جهانی پخش شد . خوشبختانه دنیای اسکوتر برقی ها بسیار گسترده و رو به پیشرفت است و پیشرفت های چشم گیر این زمینه از محصولات تفریحی سرگرمی هوشمند روز به روز در حال ارتقا است . به هر حال اسکوتر هوشمند مارس روور یک وسیله کاملا خانوادگی و مهیج است که از پیر تا جوان براحتی می توانند از آن بهره ببرند و اوقات بسیار شاد و مفرحی را برای خود خلق کنند .
  • کشور سازنده اسکوتر برقی مارس روور

بدون شک ساخت و تولید انبوه اسکوتر برقی مارس روور در کشور چین محقق می شود اما این نکته بسیار حائز اهمیت است که این محصول به سفارش کجا ساخته می شود ؟!؟
اسکوتر هوشمند مارس روور تحت لیسانس اروپا با بالاترین کیفیت اجزای داخلی شامل باتری ، موتور و برد ساخته می شود و کیفیت بالای آن کمک می کند تا تجربه بسیار لذت بخشی در استفاده از دستگاه داشته باشید .
گرید بندی تمامی اجزای داخلی این اسکوتر برقی A بوده و کاربران گرامی با خیالی اسوده میتوانند این محصول را تهیه کرده و نهایت استفاده را از آن ببرند .
  • رنج سنی مناسب 
اسکوتر هوشمند Mars Rover برای نوجوانان بالای 12 سال مناسب است . به دلیل اینکه سایز چرخ ها بسیار بزرگ است و اسکوتر برقی از ابهت بالایی برخوردار است شخص استفاده کننده باید دارای قد و وزن مناسبی باشد تا بتواند سوار بر دستگاه شده و براحتی از آن بهره ببرد . تمامی اعضای خانواده که دارای قد و وزن استاندارد و متعارفی هستند میتوانند از دستگاه بهره ببرند . بعنوان مثال یک پسربجه با وزن 15 کیلوگرم به هیچ وجه از دستگاه نمی تواند استفاده کند  .
  • خدمات پس از فروش اسکوتر برقی Mars Rover

اسکوتر برقی هوشمند Mars Rover به همراه 2 سال خدمات پس از فروش کامل به کاربران ارائه می گردد . وجود خدمات پس از فروش دلگرمی بسیار خوبی در هنگام خرید است . یقینا کیفیت اجزای داخلی اسکوتر برقی به قدری بالاست که نیازی به تعمیرات و یا تعویض قطعات پیدا نخواهید کرد . این خدمات نسبت به باتری ، موتور ها و برد دستگاه ارائه می شود .

اسکوتر برقی Mars Rover و امکانات آن

  • قدرت تحمل حداکثر وزن
اسکوتر برقی مارس روور میتواند تا حداکثر وزن 140 کیلوگرم را براحتی تحمل کند . چرخ ها بسیار بزرگ و استخوان بندی بسیار محکم اسکوتر موید همین موضوع است . این دستگاه کاملا خانوادگی بوده و هیچ محدودیتی از نظر وزنی برای کاربران وجود ندارد و تمامی اعضا میتوانند به نوبت از دستگاه استفاده کنند .
  • توانایی پیمایش شیب 
اسکوتر برقی Mars Rover میتواند به صورت استاندارد شیب 20 الی 30 درجه را طی کند لذا در طی کردن مسافت های بین شهری و استفاده در سطح شهر هیچ دغدغه ای برای کاربر وجود نخواهد داشت .
  • حداکثر سرعت اسکوتر Mars rover

اسکوتر برقی هوشمند Mars rover میتواند تا حداکثر سرعت 20 کیلومتر بر ساعت به شما خروجی دهد . یقینا تجربه حداکثر سرعت با استفاده ازخرید اسکوتر برقی بسیار هیجان انگیز و مفرح خواهد بود . راندن دستگاه با حداکثر سرعت نیاز به تمرکز و احتیاط بسیار بیشتری دارد و در این وضعیت اسکوتر شروع به آلارم دادن می کند و به شما هشدار می دهد که بسیار بیشتر از حالت معمولی احتیاط کنید .
  • وزن دستگاه 
اسکوتر برقی Mars Rover دارای وزن 18 کیلوگرمی است که نسبتا بالاست . به صورت معمولی یک شخص عادی نمیتواند ان را حمل کند . برای سهولت در حمل و نقل میتوانید دسته اسکوتر را جداکرده و براحتی در صندوق عقب وسیله نقلیه خود آن را جا به جا سازید .
  • میزان بازدهی اسکوتر برقی مارس روور

اسکوتر مارس روور میتواند تا مسافت 20 الی 35 کیلومتر به شما خروجی دهد که این تایم بین 1 ساعت تا 3 ساعت با توجه به متغییر هایی مثل وزن استفاده کننده ، سرعت پیمایش و محیطی که در حال استفاده هستید فرق می کند .
پس از اتمام شارژ باتری با صرف زمان 180 دقیقه باتری دستگاه مجددا شارژ شده و میتوانید با آن به بازی بپردازید .
  • LED ها
برای زیبا تر شدن اسکوتر برقی چراغ هایی در بدنه آن ( دو عدد سمت جلو و دو عدد سمت عقب ) طراحی شده است که استفاده در شب و تاریکی را نیز برای شما محقق می سازد .
  • باتری 
باتری گنجانده شده در اسکوتر برقی مارس روور ساسونگ بوده و دارای بالاترین کیفیت سلول های داخلی است که یقینا دارای عمر بسیار مفید و میزان شارژهی بالایی برای مصرف کننده خواهد بود .
  • قدرت موتورهای اسکوتر هوشمند مارس روور

در هر چرخ اسکوتر برقی مارس روور یک موتور وجود دارد که جمع قدرت موتورها 1200 وات است . این میزان قدرت ، دستگاه را بسیار چالاک و تیز کرده است .
  • چرخ ها 
سایز چرخ های اسکوتر برقی Mars Rover معادل 14 اینچ می باشد که بسیار بزرگ و با ابهت است . جنس این چرخ ها بادی بوده که باید مراقب کم باد شدن و پنچری لاستیک ها باشید . با استفاده از این چرخ ها میتوانید براحتی از مسیر دلخواهتان عبور کرده و با اقتدار بر روی اسکوتر بایستید .
 اسکوتر برقی مارس روور به دلیل وجود دسته و چرخ های بزرگی که دارد مناسب افرادی است که به دنبال امنیت بیشتری هستند و یا شاید حفظ تعادل برایشان کمی دشوار است . این اسکوتربرقی در رده ناین بات ها طبقه بندی می شود . جنس دسته از سیلیکون بوده که در هنگام پارک و تکیه دستگاه به دیوار و یا اجسام سخت دچار خراشیدگی و یا آسیب نخواهد شد .
دسته و بدنه اسکوتر برقی مارس روور از آلیاژ آومینیوم ساخته شده که بسیار سبک تر در حمل و نقل بوده و از دوام و کیفیت بسیار بالاتری برخوردار است .

اسکوتر برقی  مارس روور دارای یک مانیتور نشان دهنده اطلاعات دستگاه است

قرار گیری یک مانیتور 4 اینچی در بالایی ترین قسمت دسته کمک میکند تا در هر لحظه به اطلاعات بسیار مهمی دسترسی داشته باشید . بر روی مانیتور مذکور میزان مسافت طی شده ، دما ، میزان شارژ باتری ، سرعت و … قابل مشاهده است . با بررسی این اطلاعات به صورت لحظه ای یقینا استفاده بسیار مفیدتری از دستگاهتان خواهید داشت .
در نتیجه باید اذعان کرد اسکوتر برقی Mars Rover دارای قابلیت های بسیار تمام و کمالی است و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است که بی شک میتواند وسیله بسیار مفرح و مهیج برای خانواده های ایرانی محسوب شود .
شما کاربران گرامی میتوانید این محصول را به صورت اورجینال فقط از جهان آرسی نمایندگی رسمی پخش انواع اسکوتر برقی تهیه نمایید .

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

اسکوتر برقی دسته دار Xcess JJ3

اسکوتر برقی آفرود اسمارت بالانس

اینسپایر 2 | DJI Inspire 2